ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΕΙΟ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

 

 

 

 

“ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ. Υπουργούς

  • Εσωτερικών
  • Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
  • Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

ΘΕΜΑ: Ματαίωση της μαθητικής παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου στο Εμπορείο της Σαντορίνης από οπαδούς της «Χρυσής Αυγής»

Κατά τις φετινές εορταστικές εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου δυστυχώς δεν έλειψαν ορισμένα δυσάρεστα περιστατικά, ευτυχώς ολιγάριθμα. Ένα από αυτά σημειώθηκε στο Εμπορείο της Σαντορίνης, όπου ομάδα ατόμων τα οποία φορούσαν μαύρες μπλούζες με το λογότυπο “Hellas Ultras” ματαίωσαν με βίαιο τρόπο την πραγματοποίηση της μαθητικής παρέλασης με πρόσχημα ότι η σημαιοφόρος και αριστούχος μαθήτρια του Γυμνασίου Εμπορείου δεν θα έπρεπε να κρατήσει την ελληνική σημαία επειδή δεν είναι ελληνικής καταγωγής.

Παρόλο που γονείς και καθηγητές ζήτησαν να διεξαχθεί απρόσκοπτα η παρέλαση, τα συγκεκριμένα αυτά άτομα με κραυγές, απειλητικές κινήσεις και χειρονομίες προκάλεσαν φόβο και ανησυχία στους μαθητές και τις μαθήτριες που είχαν συγκεντρωθεί για να παρελάσουν. Έτσι, αρκετοί γονείς αποφάσισαν να αποχωρήσουν μαζί με τα παιδιά τους, γεγονός που οδήγησε στην ματαίωση της μαθητικής παρέλασης που, όπως αποκαλύφθηκε από σχετικό βίντεο, ήταν και ο σκοπός των μελανοφορούντων… Ultras, οι οποίοι φώναζαν “Έξω οι Αλβανοί” και ότι “Δεν θα γίνει παρέλαση εδώ”.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου, οι πρωταγωνιστές του εν λόγω περιστατικού ήταν μέλη της Χρυσής Αυγής. Επίσης, σε αυτά αναφέρεται ότι το Α.Τ. Θήρας διεξάγει έρευνα για τα παραπάνω. Επίσης, το υπουργείο παιδείας, σχεδόν όλα τα πολιτικά κόμματα αλλά και οι οργανώσεις των εκπαιδευτικών καταδίκασαν με σχετικές ανακοινώσεις τους το βίαιο αυτό συμβάν και στηλίτευσαν την δράση των χρυσαυγιτών.

Επειδή τα απαράδεκτα αυτά γεγονότα συνιστούν έκφραση ρατσισμού και ξενοφοβίας από μια μικρή μισαλλόδοξη ομάδα ανθρώπων, που προσβάλει την ελληνική κοινωνία.

Επειδή, ακόμη, προσβάλλουν τους ίδιους τους μαθητές, τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς, που έσπευσαν να τιμήσουν την ηρωική αντίσταση της πατρίδας μας στον φασισμό και το ναζισμό.

Επειδή παρόμοιες προκλήσεις δεν πρέπει να αποτελούν άλλοθι για μικροπρεπείς και καιροσκοπικές συμπεριφορές, που διχάζουν την ελληνική κοινωνία.

Ερωτώνται οι Υπουργοί:

  1. Αν το συγκεκριμένο συμβάν έχει όντως καταστεί αντικείμενο έρευνας αρμοδίως προκειμένου να αξιολογηθεί και ποινικά;
  2. Πώς σκέπτονται να ενεργήσουν προς αποφυγή παρόμοιων γεγονότων στο μέλλον;”.

1 Απάντηση

  1. Παπαδοπουλος Ο/Η Παπαδοπουλος λέει:

    Υπάρχει το γεγονός ματαίωσης της παρέλασης, υπάρχει και η μικρή κλειστή κοινωνία του Εμπορείου. Η ακροβασία της πολιτείας δεν μπορεί να αγγίξει την πραγματικοτητα.
    Μια πραγματικότητα που αναδεικνύει την παλινωδία μεταξύ ηθικού και ανήθικου αμφοτέρων των απόψεων. Η αναγκαιότητα της παρέλασης βρίσκει σύμφωνες και τις δυο πλευρές σε ενα εθιμικής σημασίας γεγονός που προάγει συμβολικά εθνικές μνήμες. Η μεν Πολιτεία καθιέρωσε το σχήμα αυτό και οι δε πολίτες καλούνται να παρακολουθήσουν τη διοργάνωση αυτή ως απαύγασμα συμβολισμού κάποιου γεγονότος. Το σύμβολο η σημαία εν προκειμένω, το διακριτικό συμβολο ενος έθνους, τίθεται στην κορυφή της πορείας και το κρατά ένας απλός πολίτης της χώρας με σεβασμό στην ιδανικότητα του και την διαχρονική του αξία. Το σύμβολο και η σημασία του δεν έχει γενετικό προσανατολισμό στο έμψυχο δυναμικό που το βαστά. Αρκεί, όπως παλαιότερα μας ελεγαν οι δάσκαλοι, να αισθάνεσαι το ρίγος της “βαρύτητας” του να διαπερνά το νου και το σωμα σου.
    Κατω λοιπόν από το πρίσμα αυτό η επιλογή του σημαιοφόρου σχετίζεται με την ψυχική ανάταση που νοιώθει ο άνθρωπος που το κρατά. Αυτός παλιότερα ήταν ο καλός μαθητής που διάβαζε περισσότερο από τους άλλους και γνώριζε καλύτερα, κατα συνέπεια και την ιστορία που διδάσκονταν. Ήταν ο μαθητής που με τη έφεση του στην παιδεία μπορούσε να παραδειγματισει τους άλλους μαθητές. Ο άριστος στην μαθητεία.
    Στην περίπτωση μας τα πράγματα εψουν διαστρεβλωθεί όπως πολλά ακόμα και ψάχνουμε να βρούμε τον άριστο μεταξύ του καλου από τον κακό Έλληνα κι όχι τον καλό από τον κακό μαθητή.
    Προς απογοήτευση της μικρής μας κοινωνίας ο καλός μαθητής που διδάσκεται και την ελληνική ιστορία μαζι με ολα τα άλλα μαθήματα και αριστεύει μπορεί να είναι κάποιος που οι γονείς του γεννήθηκαν σε μια άλλη πατρίδα αλλά ο ίδιος δεν διδάσκεται, δεν παιδεύεται με κάτι διαφορετικό από ότι άλλοι μαθητές

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *