Σε μια προβληματική χρονιά, με τον συμβατικό- κλασσικό τουρισμό, να προοιωνίζεται στα χαμηλά, η κρουαζιέρα, αποτέλεσε “μήλον της Έριδος”. Με μάλλον ανερμάτιστη προσέγγιση. Χωρίς διαβούλευση αποφάσεις. Ασαφείς συναντήσεις. Απροσδόκητες ποσοστώσεις, αποβίβασης.
Στο κλίμα αυτό η Ένωση τουριστικών γραφείων και λεωφορείων, προχωρά σε κινητοποίηση. Τα οχήματα δεν θα εξυπηρετήσουν τα κρουαζιερόπλοια, που ήδη άλλαξαν ρότα. Μόνο δύο πολύ μικρά το EMERALD AZZURR με άφιξη 07:15 και 80 επιβάτες και το STAR FLYER 11:00 με 137 θα προσεγγίσουν το νησί. Από τα τρία μεγάλα, τα δύο παρακάμπτουν εντελώς τη Σαντορίνη και το άλλο, την προσεγγίζει στην επιστροφή.
Το θέμα όμως είναι πως έχει ξεκινήσει μια κόντρα, χωρίς να προηγηθεί διάλογος.
