ΙΣΤΟΡΙΕΣ: ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΙΚΑ, ΤΟ ΤΑΒΛΙ ΚΑΙ Η ΑΦΑΝΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ

ΣΥΝ ΔΥΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ-ΑΛΛΑ ΑΥΡΙΟ

 

 

Ξεκινώ από το τελευταίο, που δεν χωράει στο νου μου. Παρατίθεται ως εικόνα:

Το φτωχό μου το μυαλό συμπεραίνει:

Α. Πως ο τραμπουκισμός του κυρ-Ηλία, στον εργασιακό μου χώρο δεν αφορούσε….πως το λέει ο Δήμαρχος,, κάτσε να δεις…: “…τα αδικήματα που καταγγέλλονται δεν σχετίζονται με την άσκηση των καθηκόντων των εμπλεκομένων μερών (μηνυτή και μηνυομένου) ως υπαλλήλων ή αιρετών στελεχών του Δήμου Θήρας και των ιδρυμάτων του”.

Πολύ σωστά!. Ο Χάλαρης ( ο δαρθείς) είναι ένας απλός επίμονος κηπουρός (παρά το ότι ήταν επί πολλές τετραετίες εκλεγμένος με θηριώδη ποσοστά: Πρόεδρος Οίας και υποψήφιος Δήμαρχος και Δημοτικός Σύμβουλος) και ο κυρ-Ηλίας (ο μηδεπόπποτε (sic) εκλεγείς) ένας απλός συνταξιούχος -σε νεαρή ηλικία- πρώην στρατιωτικός .

Για τους συναδέλφους που έφαγαν ξώφαλτσες, προσπαθώντας να τιμήσουν το επάγγελμά τους προστατεύοντας τον προσκεκλημένο δεν μιλάμε. Δεν μιλάτε κύριε Δήμαρχε. Και καλά, ο γράφων ξέρει πως οι πόρτες του φαιδρού “Μαξίμου της Σαντορίνης”, είναι κλειστές γι αυτόν και το όνομά του συνοδεύεται από ξόρκια, φτυσίματα στον κόρφο, χτύπημα ξύλου και τρεις στροφές γυρω από τον σωματικό άξονα. Οι συνάδελφοι γιατί δεν αναφέρθηκαν ποτέ και πουθενά;. (Μόνο ο γράφων που κατά τύχη έλειπε, έτυχε της “απίστευτης” νομικής ευφυίας των συμβούλων του κυρ-Ηλία, στέλνοντας του εξώδικο για εκπομπή που έγινε πριν, αποδεικνύοντας εμμέσως, προμελέτη πράξης που είχε ως στόχο την τρομοκράτηση και φίμωση της ελευθερίας του λόγου, εφαρμόζοντας λεκτική και σωματική βία. Αααα ρε Γαβρόγλου, κατάργησες και τα Λατινικά!).

Άρα; (Μάρα κουκουνάρα). Τα δεδομένα είναι:

Α. Ο κυρ Ηλίας έδειρε το Χάλαρη για Γκομενικά. Αποκλείεται!. Είναι και οι δύο αποδεδειγμένα σοβαροί οικογενειάρχες- και σοβαρολογώ.

Β. Ο κυρ-Ηλίας, έχασε στο τάβλι και δεν το συγχώρησε στον Χάλαρη. Πολύ χλωμό. Ακόμα κι εγώ ο άσχετος θα τον κέρδιζα τον επί 36 χρόνια Πρόεδρο Κοινότητας, Πρόεδρο Συνδέσμου μικρών Νησιών, ανελλιπώς εκλεγμένο μέλος της ΤΕΔΚ Κυκλάδων, μέλος του δικτύου ΔΑΦΝΗ, συν-Δημιουργό του Δικτύου των έξι παραδοσιακών Κοινοτήτων. Ίσως μετά την τελευταία του πράξη, την παραίτηση δηλαδή, να με κέρδιζε στο “φεύγα”.

Γ. Ο Χάλαρης τις έφαγε για κτηματικές διαφορές. Αλλά και πάλι, ο ένας είναι στην Οία και ο άλλος στο Καμάρι. Οπότε μάλλον χλωμό.

Οπότε;. Τι θέλει να πει ο κύριος Δήμαρχος;. Τι αφορούσε το : “ τα αδικήματα που καταγγέλλονται δεν σχετίζονται με την άσκηση των καθηκόντων των εμπλεκομένων μερών”;. Μιλάμε για τον επικεφαλής της Ελάσσονος Αντιπολίτευσης και τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κύριε Δήμαρχε. Μιλάμε για εισβολή σε ραδιοτηλεοπτικό σταθμό και όχι για καυγά στο καφενείο. Μιλάμε για βιαιοπραγία εναντίον δημοσιογράφων στον εργασιακό τους χώρο. Ούτε για γήπεδο, ούτε για καφενείο, ούτε για αμπέλι που κάποιος πήγε να πάρει τους καμπανούς μιλάμε.

Εννοείτε κύριε Δήμαρχε πως επρόκειτο για “τσαμπουκά” μεταξύ ιδιωτών;. Εννοείτε, πως είμαστε μια κοινωνία καθυστερημένων που δεν κατανοούν τι γίνεται;.

Αύριο θα έρθουν και τα δύο έγγραφα, (από το Διαύγεια μην πονηρεύεστε, ξέρετε, ψιλοσκαλίζω λιγουλάκι) που θα αποδεικνύουν και τις άφαντες Δευτέρες και κάποιες διοικητικές πράξεις που εσείς ως Δήμαρχος θα πρέπει να εξηγήσετε.

Δουλειά μας είναι να κάνουμε ερωτήσεις. Αλλιώς επιστρατεύστε τον κυρ-Ηλία. Ήδη ο Παναγιώτης Μυτιληναίος τις έφαγε κάνοντας το καθήκον του.

Επανέρχομαι αύριο.

 

 

Συνεχίζεται…. που έλεγαν και τα παλιά σήριαλ. Κι ας γίνει σήριαλ. Η ηθική ευκολία της αποδοχής της ωμής βίας δεν πρέπει να γίνει σήριαλ. Οι τραμπούκοι, στο σπίτι τους ή όπου ορίσει η Δικαιοσύνη. Όχι σε Δημόσια Αξιώματα και με πολιτική κάλυψη.

ΥΓ. Το τρίξιμο που ακούτε, είναι από τα κόκαλα του Μαλαρμέ.