ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ Επειδή η Santonews, δέχεται συνεχή ερωτήματα-μηνύματα από αναγνώστες για τη στελέχωση του Νοσοκομείου Θήρας, […]
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ Επειδή η Santonews, δέχεται συνεχή ερωτήματα-μηνύματα από αναγνώστες για τη στελέχωση του Νοσοκομείου Θήρας, […]
“ Οι εγκαταστάσεις είναι εξαιρετικές και είναι πολύ μεγάλο κρίμα που αυτό το Νοσοκομείο, δεν έχει λειτουργήσει, τόσα χρόνια”, τόνισε ο κ. Πολάκης, εκφράζοντας την βούλησή του μέχρι το Μάιο, το Νοσοκομείο να έχει ανοίξει. “Οι πολιτικοί κρινόμαστε γι αυτό που κάνουμε, όχι γι αυτό που λέμε”, δήλωσε θέλοντας να δώσει έμφαση στην πεποίθησή του, ότι τα πάντα έχουν τελειώσει.
“Το Νοσοκομείο της Σαντορίνης, είναι στοίχημα όλων. Όλη η πολιτική ηγεσία το συμμερίστηκε”, δήλωσε κατά την άφιξή του στο Αεροδρόμιο Σαντορίνης, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας κ. Γιάννης Μπασκόζος
185 ΑΤΟΜΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ
ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ SANTONEWS Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ! Στη Σαντορίνη, βρίσκεται ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας κ. Παύλος Πολλάκης,
ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ “Συνήλθε χθες 17 Μαρτίου ο Τομέας Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής της ΝΔ υπό την
“Γιατί ενύχτωσε κ’ οι νταλίκες δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ’ τας Αθήνας,
και είπανε πως νταλίκες πια δεν υπάρχουν.
Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς νταλίκες;.
Τα οχήματα αυτά ήσαν μια κάποια λύσις”.
Τω Άδωνι, χαριστήριον.
Μένει να φανεί τώρα, πόσο “προσωπικό”, είναι και το στοίχημα της τοπικής κοινωνίας για το Νοσοκομείο. Οι 183 άνθρωποι, -ειδικευμένοι επιστήμονες οι περισσότεροι- θα χρειαστούν αξιοπρεπή στέγη για να μείνουν. Θα τη βρουν, ή όλοιοι ιδιοκτήτες θα αφεθούν στην ακαταμάχητη γοητεία του “ρουμς του λετ;”.
ΔΩΡΕΑΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗ SANTONEWS Ζητείται κοπέλα για να αναλάβει καθαριότητα και πρωινά για 2 ενοικιαζόμενα διαμερίσματα στο Φηροστεφάνι.
Η ΟΝΝΕΔ ΚΥΚΛΑΔΩΝ, στηρίζοντας την κεντρική δράση της ΟΝΝΕΔ « ο άνθρωπος πάνω από όλα», συνέλεξε με σκοπό να προσφέρει στον καταυλισμό των προσφύγων είδη προσωπικής υγιεινής.
Ο τίτλος, μπορεί να φαντάζει υπερβολικός, αλλά μέρα με τη μέρα το όνειρο της έναρξης λειτουργίας του Νοσοκομείου, γίνεται όχι απλά πεποίθηση, αλλά πραγματικότητα. Η πρώτη είδηση, έχει ένα μεγάλο συμβολικό αντίκτυπο, που δείχνει, ότι το θέμα “Δημόσιο Νοσοκομείο Σαντορίνης”, ξεκίνησε. Η πρώτη υπάλληλος της ΑΕΜΥ (Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας) βρίσκεται ήδη στη Σαντορίνη και εργάζεται, έχοντας αποσπαστεί από το Νοσοκομείο του Ολυμπιακού Χωριού.
Η διαχείριση, είναι ορθή, επιβεβλημένη και θα αποδειχτεί σωτήρια για το νησί. Αλλά, αυτή η προσέγγιση, με βιβλιογραφικά δεδομένα κάποια εκ των οποίων, ανάγονται σε δεκαετίες πριν, και η οποία κατέληξε κιόλας σε προτάσεις με συγκεκριμένους αριθμούς, καταπλήσσει, όποιον έχει διαβάσει μια επιστημονική μελέτη.
“ΔΕΝ ΤΕΘΗΚΕ ΘΕΜΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ” ΛΕΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ
Επίσης αποφασίστηκε ο έγκαιρος προγραμματισμός των αφιξο-αναχωρήσεων και η κατανομή αυτών ώστε να αποφεύγεται η συμφόρηση. Επομένως δεν τέθηκαν θέματα απαγόρευσης αλλά ορθής διαχείρισης.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ “ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ”- ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ “Πραγματικά δημιουργήθηκε μια ανησυχία”, είπε ο κ. Αντώνης Καλούδης, Εκτελεστικό