ΑΙΣΘΑΝΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΓΚΥΖΗ

ΤΟ ΤΡΙΟ «Les Dames Desheritees»

 

 

  14900520_1002116199910917_1834241600600357189_nΜία συναυλία κλασικής μουσικής με το τριο «Les Dames Desheritees» (φωνή, φλάουτο και πιάνο). Οι μουσικοί είναι καθηγήτριες του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, με την ιδιαίτερη σύνθεση του συνόλου να συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός προγράμματος με έργα ιδιαίτερα αισθαντικά, αλλά και πρωτότυπα έργα.

Ρόζα Πουλημένου – Φωνή
Ρία Γεωργιάδου – Φλάουτο
Αθηνά Φυτίκα – Πιάνο

Συνδιοργάνωση: Δ.Α.Π.Π.Ο.Σ. – Δήμος Θήρας – Πνευματικό Κέντρο Μέγαρο Γκύζη

Είσοδος Ελεύθερη

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

 


Ρόζα Πουλημένου
Η Ρόζα Πουλημένου γεννήθηκε στην Κέρκυρα. Σπούδασε πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Ωδείο Κερκύρας και κλασικό τραγούδι στο Ωδείο Athenaeum. Συνέχισε τις σπουδές της στη μουσικολογία και το κλασικό τραγούδι στο Αμερικάνικο Κολέγιο Ελλάδος, το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Bachelor of Music with Honours), τo Birmingham Conservatoire (Master of Arts in Music), το Guildhall School of Music and Drama και το Universität für Musik und Darstellende Kunst της Βιέννης (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Ορατόριο – Ληντ και την Όπερα)..
Η Ρόζα Πουλημένου έχει δώσει συναυλίες σε Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Ισραήλ, Βέλγιο, Γαλλία, Αγγλία, Ελβετία, Αυστρία, Γερμανία, Ασία και τις Η.Π.Α. ερμηνεύοντας όπερα, ορατόριο, ληντ, μιούζικαλ καθώς και σύγχρονη μουσική. Επίσης έχει συμπράξει ως σολίστ με γνωστά σύνολα και ορχήστρες όπως Melos Brass, Il Canto delle Muse, Tempo 2000, Almasis Ensemble, Οι Σολίστ της Πάτρας, Ορχήστρα των Χρωμάτων, Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, Συμφωνική Ορχήστρα Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, Συμφωνική Ορχήστρα του Σλήβεν και Βασιλική Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου και έχει συνεργαστεί με μαέστρους όπως οι Α. Μυράτ, Μ. Λογιάδης, Α. Μπαλτάς, Β. Φιδετζής, H. Rilling, A. Ferrari, I. Parik, D.Hoyem-Cavazza και A. Walker.
Έχει ηχογραφήσει τραγούδια και άριες Επτανησίων Συνθετών καθώς και τραγούδια του Μ. Θεοδωράκη και του N. Rota.
Είναι διδάσκουσα και υπεύθυνη της κατεύθυνσης Μονωδίας στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου.

Ρία Γεωργιάδου
Η Ελληνοαυστριακή φλαουτίστρια ΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ, γεννημένη στη Θεσσαλονίκη, έλαβε τη μουσική της κατάρτιση στην Ελλάδα (Ν.Ω.Θ.- δίπλωμα φλάουτου), Αυστρία – Anton Bruckner Universität Linz (τάξη Ν. Girlinger) και Γερμανία – Hochschule für Musik Freiburg (στην τάξη του διάσημου φλαουτίστα, συνθέτη και μαέστρου Robert Aitken), αποκτώντας τίτλους βασικών και μεταπτυχιακών σπουδών φλάουτου με “Παμψηφεί Διάκριση”. Παρακολούθησε τον μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών ”Atem-Stimme-Bewegungsschulung” (τεχνικές αναπνοής – φωνής – κίνησης για πνευστούς) με τον Dr. B. Riebl στη Βιέννη (Universität für Musik und Darstellende Kunst).
Αποφασιστικές για την καλλιτεχνική της πορεία υπήρξαν περαιτέρω σπουδές της με τους Karlheinz Stockhausen – Kathinka Pasveer και Janos Balint (Βουδαπέστη). Η μαθητεία της μέσω σεμιναρίων κοντά σε διακεκριμένους φλαουτίστες (J.P.Rampal, Ph. Boucly, P.Y.Artaud, I. Matuz, R. Fabbriciani, R. Dick, Τ. Wye, W. Bennett, M. Fahlenbock, Α. Lieberknecht, K. Kaiser) υπήρξε ακατάπαυστη πηγή έμπνευσης.
Yποτροφίες και διακρίσεις πλαισιώνουν το βιογραφικό της.
Ως σολίστ αποζητά την ενασχόληση με όλα τα φάσματα του ρεπερτορίου του φλάουτου. Έχει συνεργαστεί με πολυάριθμες ορχήστρες και έχει εμφανιστεί στην Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία, Ιταλία, Ουγγαρία, Τσεχία, Σλοβακία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Γαλλία, Αγγλία, Ισπανία, Δανία, Η.Π.Α., Κίνα. Έχει ηχογραφήσει για την αυστριακή και ελληνική ραδιοφωνία.
Σημαντικός πόλος της καλλιτεχνικής της δραστηριότητας είναι η δημιουργική συνεργασία με νέους συνθέτες. Της έχει αφιερωθεί πληθώρα έργων και έχει παίξει πολυάριθμες Α΄ εκτελέσεις για όλη την οικογένεια των φλάουτων (πίκολο, άλτο, μπάσο, κοντραμπάσο). Εξαιρετικά θετική απήχηση είχε η πρόσφατη δισκογραφική της δουλειά με έργα ελλήνων συνθετών flute dimensions (Irida Classical).
Υπήρξε μέλος του κουιντέτου fff, του τρίο Les Dames Déshéritées, του συνόλου σύγχρονης μουσικής eWave ύπο την διεύθυνση του Wil Offermans, συνεργάζεται σταθερά με τον πιανίστα Sven Birch και συμμετέχει σε διακεκριμένα ορχηστρικά σύνολα (Brucknerorchester Linz, Harmonices Mundi, Ensemble Sonare, Klangforum Wien, Niederbayerische Philharmonie).
Η Ρία Γεωργιάδου είναι περιζήτητη παιδαγωγός. Διδάσκει φλάουτο στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Ιδιαίτερο πεδίο του ενδιαφέροντός της αποτελεί η αξιοποίηση και δικτύωση διαφόρων επιστημονικών πεδίων προς όφελος της εξέλιξης και προαγωγής μουσικών και μουσικοπαιδαγωγικών περιεχομένων. Επί του παρόντος ερευνά τις επιρροές της νοερής εξάσκησης (Mental Training) στο μυοσκελετικό σύστημα των φλαουτιστών .

Αθηνά Φυτίκα
Η Αθηνά Φυτίκα γεννήθηκε στην Αθήνα και άρχισε μαθήματα πιάνου σε ηλικία οκτώ ετών στο Εθνικό Ωδείο αρχικά με τη Στέλλα Μακρυγιάννη και στη συνέχεια με τη Χρυσή Παρθενιάδη-Φλώρου. Από το 1989 φοίτησε στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης παράλληλα με τις σπουδές της στο Τμήμα Γεωλογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, από όπου αποφοίτησε το 1994. Έλαβε το Δίπλωμά της στο πιάνο με Άριστα Παμψηφεί το 1995 και στη συνέχεια μελέτησε με τη Δόμνα Ευνουχίδου. Έλαβε τον πρώτο μεταπτυχιακό τίτλο (Master) στην εκτέλεση του πιάνου το 1998 μελετώντας με τον Leonard Mastrogiacomo και διδακτορικό το 2004, μελετώντας πιάνο με την Carolyn Bridger και τσέμπαλο με την Karyl Louwenaar. Η διατριβή της είχε τίτλο: «Ιστορική ανασκόπηση της φιλοσοφίας της διδασκαλίας δακτυλισμών πληκτροφόρων οργάνων από τον 16ο αιώνα μέχρι σήμερα».
Έχει δώσει μεγάλο αριθμό συναυλιών, τόσο ατομικών όσο και μουσικής δωματίου, σε πολλά μέρη της Ελλάδας, στην Κύπρο, τη Γερμανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Έχει παρουσιάσει ρεσιτάλ-διαλέξεις και έχει παρουσιάσει ανακοινώσεις της πάνω σε θέματα παιδαγωγικής του πιάνου και νεοελληνικής μουσικής για πιάνο σε συνέδρια και ημερίδες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Το 2013 κυκλοφόρησε ένα CD της με τίτλο Le Clavier d’ Apollon με έργα Eλλήνων Συνθετών για σόλο πιάνο. Από το Σεπτέμβριο του 2005 διδάσκει στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, ενώ σήμερα είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο γνωστικό αντικείμενο της παιδαγωγικής του πιάνου.